Skip to main content

Infolinia

Infolinia Banku BPS czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Zachęcamy do kontaktu pod numerami:

  • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

ZASTRZEŻENIA KART DLA KLIENTÓW

  • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

Kontakt możliwy jest również e-mailowo: kontakt@bankbps.pl

IVR - System obsługi telefonicznej

 Tryb składania reklamacji

CENTRALA BANKU
ul. Gdańska 10
07-100 Węgrów

Obsługa klienta tel. (25) 792 23 76
Kredyty tel. (25) 792 29 53
Kasy tel. (25) 792 00 81
Sekretariat tel. (25) 792 23 42
Fax. (25) 792 00 75

e-mail: centrala@pbswegrow.pl

Adres doręczeń elektronicznych (e-Doręczenia):
AE:PL-35327-60141-RDVWJ-22 

Bank czynny:
Poniedziałek - piątek - 8:00 do 16:00


Znajdziesz nas też tutaj