Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    BPS 20 05 25 baner 870x150 blik

    blik7

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny teraz w aplikacji mobilnej NASZ BANK.

    blik1

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Węgrowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną NASZ BANK (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store

    blik3

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon

    blik5

    Limit dzienny wypłat gotówki w bankomatach domyślny 500 PLN, maksymalny 5 000 PLN

    Limit dzienny transkacji internetowych - domyślny 500 PLN, maksymalny 5 000 PLN

    Limit dzienny transakcji w sklepach stacjonarnych - domyślny 500 PLN, maksymalny 5 000 PLN

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w swojej bankowości elektronicznej oraz składając dyspozycję w placówce Banku.

     

    blik6

     Aby aktywować BLIK w aplikacji NASZ BANK naciśnij BLIK na głównym ekranie aplikacji. Następnie Włącz płatność BLIK, zaakceptuj Regulamin i zatwierdź swoim kodem e-PIN.

    Gotowe - BLIK jest aktywny.


    k BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

    wwwPłatności w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NASZ BANK
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NASZ BANK
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej NASZ BANK poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej NASZ BANK
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację NASZ BANK
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją NASZ BANK i nie przechowuj razem z nim kodu e-PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja NASZ BANK. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

    CENTRALA BANKU
    ul. Gdańska 10
    07-100 Węgrów

    Obsługa klienta tel. (25) 792 23 76
    Kredyty tel. (25) 792 29 53
    Kasy tel. (25) 792 00 81
    Sekretariat tel. (25) 792 23 42
    Fax. (25) 792 00 75

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    Poniedziałek - piątek - 8:00 do 16:00


    ODDZIAŁ GRĘBKÓW

    ul. Warszawska 8
    07-110 Grębków

    tel. (25) 793 00 93
    tel. (25) 793 01 30

    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

    ODDZIAŁ WIERZBNO

    Wierzbno 95
    07-111 Wierzbno

    tel. (25) 793 46 79
    tel. (25) 793 46 63

    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15

    ODDZIAŁ STOCZEK

    ul. 3-go Maja 21
    07-104 Stoczek

    tel. (25) 691 90 74

    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15.

    ODDZIAŁ SADOWNE

    ul. Kościuszki 5
    07-140 Sadowne

    tel. (25) 675 32 11
    tel. (25) 675 35 31


    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

    BANKOMATY PBS W WĘGROWIE

    Lokalizacje bankomatów  Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie:

    • Centrala Banku (Węgrów, ul. Gdańska 10)- bankomat z funkcją wpłatomatu
    • Galeria Mistrza Jana (Węgrów, ul. Wyszyńskiego 7) - bankomat z funkcją wpłatomatu
    • oddział Banku w Grębkowie (Grębków, ul. Warszawska 10)
    • oddział Banku w Stoczku (Stoczek, ul. 3-go Maja 21)
    • oddział Banku w Sadownem (Sadowne, ul. Kościuszki 5)
    • oddział banku w Wierzbnie (Wierzbno 95)
    Znajdziesz nas też tutaj