Skip to main content
  • Aktualności
  • Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

30-04-2020

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Serwis dostępny jest pod adresem:

covid1

Strona obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
  • Szkolenia –  informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.


Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie uprzejmie informuje o możliwości złożenia przez Klientów Banku Zgłoszenia/Reklamacji dotyczącej Tarczy finansowej PFR.

Zgłoszenia związane z Programem, skierowane przez Klienta do Banku dotyczą m.in.:

  • Zastrzeżeń co do usług świadczonych przez Bank tj. działanie systemów, obsługi procesu;
  • rozbieżności między danymi zawartymi we Wniosku, a danymi zawartymi w rejestrach służących do walidacji Wniosku (w tym ZUS i KAS), których nie można usunąć poprzez porównanie tych danych w sposób elektroniczny, w tym przypadku Beneficjent powinien przekazać do Banku niezbędne zaświadczenia z KAS i ZUS o niezaleganiu z płatnościami podatków i składek na ZUS (rozbieżność danych);
  • oczywistego błędu pisarskiego popełnionego przez Beneficjenta we Wniosku lub Odwołaniu, który spowodował wydanie ostatecznej Decyzji PFR przyznającej Subwencję Finansową w kwocie niższej, niż możliwa do uzyskania zgodnie z Regulaminem, lub błędu popełnionego przez Beneficjenta we Wniosku lub Odwołaniu, które spowodowały wydanie Decyzji PFR przyznającej Subwencję Finansową w kwocie wyższej, niż możliwa do uzyskania zgodnie z Regulaminem (błąd Beneficjenta), 
  • Decyzji PFR w przedmiocie umorzenia Subwencji Finansowej (umorzenia);
  • zapytań/problemu związanego z Tarczą Finansową PFR.

Zgłoszenia przyjmowane są na adres skrzynki mailowej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Każde Zgłoszenie wysłane na Skrzynkę mailową powinno zawierać wypełniony Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1).

Klient powinien dołączyć wszelkie dokumenty związane z przedmiotem sprawy. W przypadku braku przekazania przez Klienta wszystkich wymaganych do rozpatrzenia Zgłoszenia informacji lub dokumentów, pracownik Banku może zwrócić się do Klienta z prośbą o uzupełnienie dokumentacji Zgłoszenia W szczególności, kiedy sprawa dotyczy Zgłoszenia Kwalifikowanego, z chwilą przyjęcia Zgłoszenia pracownik Banku zwraca się do Klienta z prośbą o przesłanie wymaganych załączników, o ile brak jest takich dokumentów.

CENTRALA BANKU
ul. Gdańska 10
07-100 Węgrów

Obsługa klienta tel. (25) 792 23 76
Kredyty tel. (25) 792 29 53
Kasy tel. (25) 792 00 81
Sekretariat tel. (25) 792 23 42
Fax. (25) 792 00 75

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bank czynny:
Poniedziałek - piątek - 8:00 do 16:00


ODDZIAŁ GRĘBKÓW

ul. Warszawska 8
07-110 Grębków

tel. (25) 793 00 93
tel. (25) 793 01 30

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

ODDZIAŁ WIERZBNO

Wierzbno 95
07-111 Wierzbno

tel. (25) 793 46 79
tel. (25) 793 46 63

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15

ODDZIAŁ STOCZEK

ul. 3-go Maja 21
07-104 Stoczek

tel. (25) 691 90 74

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15.

ODDZIAŁ SADOWNE

ul. Kościuszki 5
07-140 Sadowne

tel. (25) 675 32 11
tel. (25) 675 35 31


Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

BANKOMATY PBS W WĘGROWIE

Lokalizacje bankomatów  Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie:

  • Centrala Banku (Węgrów, ul. Gdańska 10)- bankomat z funkcją wpłatomatu
  • Galeria Mistrza Jana (Węgrów, ul. Wyszyńskiego 7) - bankomat z funkcją wpłatomatu
  • oddział Banku w Grębkowie (Grębków, ul. Warszawska 10)
  • oddział Banku w Stoczku (Stoczek, ul. 3-go Maja 21)
  • oddział Banku w Sadownem (Sadowne, ul. Kościuszki 5)
  • oddział banku w Wierzbnie (Wierzbno 95)
Znajdziesz nas też tutaj