Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.
Serwis dostępny jest pod adresem:
Strona obejmuje 4 działy:
- Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
- Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
- Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
- Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.
Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie uprzejmie informuje o możliwości złożenia przez Klientów Banku Zgłoszenia/Reklamacji dotyczącej Tarczy finansowej PFR.
Zgłoszenia związane z Programem, skierowane przez Klienta do Banku dotyczą m.in.:
- Zastrzeżeń co do usług świadczonych przez Bank tj. działanie systemów, obsługi procesu;
- rozbieżności między danymi zawartymi we Wniosku, a danymi zawartymi w rejestrach służących do walidacji Wniosku (w tym ZUS i KAS), których nie można usunąć poprzez porównanie tych danych w sposób elektroniczny, w tym przypadku Beneficjent powinien przekazać do Banku niezbędne zaświadczenia z KAS i ZUS o niezaleganiu z płatnościami podatków i składek na ZUS (rozbieżność danych);
- oczywistego błędu pisarskiego popełnionego przez Beneficjenta we Wniosku lub Odwołaniu, który spowodował wydanie ostatecznej Decyzji PFR przyznającej Subwencję Finansową w kwocie niższej, niż możliwa do uzyskania zgodnie z Regulaminem, lub błędu popełnionego przez Beneficjenta we Wniosku lub Odwołaniu, które spowodowały wydanie Decyzji PFR przyznającej Subwencję Finansową w kwocie wyższej, niż możliwa do uzyskania zgodnie z Regulaminem (błąd Beneficjenta),
- Decyzji PFR w przedmiocie umorzenia Subwencji Finansowej (umorzenia);
- zapytań/problemu związanego z Tarczą Finansową PFR.
Zgłoszenia przyjmowane są na adres skrzynki mailowej:
Każde Zgłoszenie wysłane na Skrzynkę mailową powinno zawierać wypełniony Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1).
Klient powinien dołączyć wszelkie dokumenty związane z przedmiotem sprawy. W przypadku braku przekazania przez Klienta wszystkich wymaganych do rozpatrzenia Zgłoszenia informacji lub dokumentów, pracownik Banku może zwrócić się do Klienta z prośbą o uzupełnienie dokumentacji Zgłoszenia W szczególności, kiedy sprawa dotyczy Zgłoszenia Kwalifikowanego, z chwilą przyjęcia Zgłoszenia pracownik Banku zwraca się do Klienta z prośbą o przesłanie wymaganych załączników, o ile brak jest takich dokumentów.